Viral ! Rumah Dinda Safay Dilempari Sesajen, Pelaku Diduga Menggunakan Motor

Viral rumah Dinda dilempari sesajen
Sumber :
  • intipseleb.com

VIVA Bandung - Ken Laksamana, yang merupakan adik dari Dinda Safay, telah menjadi mangsa oleh anak AKBP, Achiruddin. Di tengah-tengah kasus penganiayaan, rumah Dinda Safay dilemapri dengan benda yang mirip dengan sesajen menyebabkan selebriti kontroversi itu panik.

Heboh! Ketampanan Habib Bahar Buat Artis Cantik Ini Terpesona, Izin Ingin Jadi Istri ke-2

Dinda Safay sekali lagi mengalami kejadian yang tidak menyenangkan. Sebelum ini, adik lelaki itu, Ken Laksamana dipukul oleh anak AKBP, Achiruddin malah didakwa ditikam dengan senjata laras panjang.

Kali ini kejadian mengejutkan berlaku di kediaman Dinda Safay. Rumahnya dibaling sesuatu yang disyaki sebagai persembahan oleh orang yang tidak dikenali. Ini dapat dilihat daripada muat naik cerita Instagramnya baru-baru ini.

IAW Ungkap Artis A dan Pendakwah Berinisial D yang Terlibat Kasus Korupsi Suami Sandra Dewi

“Hah kapan dilemparnya? Naik apa yang ngelempar?” tanya Dinda Safay dengan suara terengah-engah seperti panik pada Instagram storynya tersebut.

Dari keterangan waktu kejadian iaitu jam 03.30 pagi. Dia juga menunjukkan jenis persembahan yang dilemparkan di kawasan rumahnya.

Kunjungi Abu Dhabi hingga Kenakan Kerudung, Shandy Aulia Mualaf?

Sesajen itu dilihat bertaburan di jalan di hadapan rumah Dinda Safay. Beberapa barang yang dicampak ke rumahnya termasuklah barang oren hingga pelbagai jenis bunga.

“Hari ini rumah kami keluarga besar Ken Admiral dilempar hal seperti ini. Sampai saat ini kami tidak tahu siapa yang melempar barang seperti ini,” tulis Dinda Safay di Instagram storynya tersebut.

Halaman Selanjutnya
img_title